امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دجال آخرالزمان در غرب


::::antidevill::::

توهین فاکس‌نیوز به مهدویت

این مجری وراج در مقایسه‌ای توهین‌آمیز بین اعتقادات بر حق شیعه با برخی اساطیر آخرالزمانی مجعول دوران قرون وسطی، توهین‌های بسیاری را به حضرت حجت (ع) روا داشت.

وی همچنین توهین‌هایی را نیز متوجه رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همچنین جریان اخوان‌المسلمین مصر به خاطر اعتقاد به حضرت مهدی (عج) کرد.این سخنان گلن بک در حالی از شبکه فاکس‌نیوز پخش می‌شود که بنابراعتقاد شیعیان و تمامی مسلمانان، تمامی پیامبران الهی در یک مسیر واحد و برای حاکمیت حق و عدات قیام کرده‌اند و هیچ پیغمبری با پیغمبر دیگر در دعوت خود اختلاف ماهوی ندارد، بنابراین مسلمانان حضرت مسیح (ع) را پیغمبر الهی و از پیامبران اولوالعزم می‌شمارند که نویدبخش بعثت نبی مکرم اسلام (ص) بوده است.

بر این اساس، ظهور حضرت مهدی به عنوان جانشین برحق پیامبر اسلام (ص) نیز در همان مسیری است که آن پیامبر بزرگ الهی و سایر انبیا قدم برداشتند و به واقع تحقق خواست تمامی انبیا از آدم (ع) تا خاتم (ص) است.جار و جنجال‌های تبلیغاتی رسانه‌های غربی که برنامه گلن‌بک تنها نمونه‌ای از این موج اسلام‌ستیزانه است در حالی جریان دارد که در احادیث شیعه، حضرت مسیح بن مریم (ع) از جمله کسانی است که پس از عروج خود به ملکوت، بار دیگر در رکاب حضرت حجت (ع) رجعت خواهد کرد.

توهین‌های شبکه‌های رسانه‌ای آمریکا به اسلام و مسلمانان در گذشته نیز سابقه داشته و موید سیاست‌های اسلام‌ستیزانه این شبکه‌های صهیونیستی است. رسانه‌های جریان غالب غرب، از هر فرصتی برای سیاه‌نمایی دین مبین اسلام در افکار عمومی غرب استفاده می‌کنند. این در شرایطی است که پیروان دین اسلام همچنان در غرب رشد می‌کنند و یقینا این‌گونه اهانت‌ها نیز بازتابی از نگرانی غرب نسبت به این رشد است.

شستشوی مغزی افراد (Mind Control) و تحریف تاریخ

هدف جدید فراماسونری این است که ریشه این جریان منحوس را به اسلام و شیعه نسبت می دهند و با انجام مهندسی معکوس تئوری های توطئه و با در هم آمیختن حق و باطل، بزرگ ترین فتنه تاریخ بشر را رقم می زنند و در نتیجه به خیال خام خود موعود ما حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را در جبهه ی شرّ نشان داده و به عنوان دجال آخرالزمان معرفی کنند.

حالا بهتر قابل فهم است که چرا در پایان فیلم ارباب حلقه ها، ستونی که چشم جهان بین (نشانه دجال آخرالزمان بنابر روایتی از خاتم پیامبران (صلّي اللَّه عليه و آله و سلّم)) روی آن قرار داشت نابود می شود! 

فیلم ارباب حلقه ها دستور العمل حرکت دوم و سوم به سوی مبارزه با اسلام است(حرکت اول یاران حلقه -پیمان ناتو - انجمن فراماسونری و...)

[تصویر: arbab%201.jpg]

حلقه ی قدرت
حلقه ی قدرت اسلام است که نه با تبر نه با هیچ سلاحی نابود نمی شود این حلقه آدم را مجذوب خود می کند نباید دل به آن سپرد و آن را در انگشت کرد آن را باید به مشرق (موردور)برد و در منبع و محل ساخته شدنش ذوب و نابود کرد بدون آن سایرون نمی تواند ظهور کند و نابود می شود باید سر مردمان موردر را با اختلافات نژادی و مذهبی و..... گرم کرد و بعد از عبور از شهر آرام آرام ایمان و اسلام را ...
اگر این حلقه نابود شود مسلمانان دیگر قدرتی برای مقابله با نظم نوین دنیوی و پادشاهی دجال نخواهند داشت

حرکت دوم :
سالومان در این فیلم نماد یک فرد زاهد و سپید است که عده ی زیادی از مردم را برای تشکیل یک حکومت و قدرت برای زمینه سازی برای ظهور سایرون که در موردور یا مکه است گرد هم می آورد و از آنها می خواهد که با سایرون پیمان ببندند
باید ابتدا او را در بند کشید و سرزمین اسب افسانه ای را از شر او و سربازانش نجات داد برای در بند کشیدن سالامون باید از یک زاهد نمایی خاکستری که رخت سفید برتن کرده و ارتقای قدرت یافته استفاده کرد
حرکت سوم:

[تصویر: Aragorn.jpg]

با نجات یافتن سرزمین اسب سفید لشکری برای حراست از شهر مقدس میناستریس خواهند آمد پادشاه واقعی آنها نیز همراهشان خواهد بود...
وقتی حلقه به کلی نابود شد او می تواند تاج شاهی بر سر بگذارد....در تاجش چه می بینید؟!!!

[تصویر: aragorn.jpg]

به این نقاشی دقت کنید به سه ستون معبد و به حروف جغرافیایی

[تصویر: masonictracingboard.jpg]


به علامات جغرافیای(W-E-N-S ) که در کنار کادر نوشته اند دقت کنید چرا به جای شمال دز بالا شرق را نوشتند چرا اینگونه ؟!!!
از این تصویر من این را فهمیدم که ستون سومی باید در مشرق باشد همانگونه که دو ستون اولی (برج های دو قلو ی تجارت جهانی )در مغرب بود.
بالای ستون سومی که در نقاشی است چه می بینید ؟ بله چشم درخشان جهان بین
خوب در بالای برج موردور چه می بینید ؟ چشم جهان ببین
خوب چرا شکل برج ساعت یا هتل رویال مکه اینگونه است به حلالش دقت کنید
این برج ساعت مکه هم شبیه ابلیسک است و هم شبیه برج موردور در فیلم ارباب حلقه ها که خراب شد!!!!

ولی نکته مهمتر که شاید کمتر به چشم آمده رو باید در صحنه آرایی همین فیلم برای شروع دنیای جدید فیلم 2012 (یا نظم نوین جهانی) جستجو کرد:
 
نمادهای ماه و خورشید ستونهای معبد سلیمان بر روی پرچم های سیاه
 
" به گزارش الف به نقل از نشریه آمریکایی فارین پالیسی، جورج سوروس در گفتگو با فرید زکریا در شبکه سی.ان.ان به این موضوع اشاره کرد که نظام ایران در مدت یک سال سقوط می کند، اما در حقیقت نه تنها جمهوری اسلامی در این یک سال حکومت ایران باقی خواهد ماند بلکه از این مقطع زمانی به بعد تعادل نفوذ و قدرت در خاورمیانه به طور قطعی بیشتر از هر زمان دیگری به نفع ایران خواهد بود. "
 
فراماسونری طیف Shriner
 
فراماسونری برای نفوذ در اسلام به طرق مختلفی اقدام کرد،  ولی  به خواست خدا نتوانست خللی در اسلام وارد کند. یکی از گروه های فراماسونری که جهت نفوذ  در اسلام شکل گرفته است، فراماسونری طیف Shriner در آمریکا می باشد. این طیف که نام دیگر آن «Ancient Arabic Order of the Nobles of the Mystic Shrine »     یا « آیین عربی باستانی نجیب زادگان معبد سری »  می باشد  و  به  اختصار (A.A.O.N.M.S)  نامیده  می شود.در  جهت  احیای  آیین های  الحادی   و بت پرستی اعراب جاهلی تأسیس شده است. اعضای گروه ماسونی Shriner  قبل از عضویت در این گروه، می بایست در گروه های دیگر ماسونی شرکت کرده و مدارج بالای ماسونی را کسب نمایند؛ به طوری که تنها ماسون های درجه ی 32 به بالا می توانند وارد طیف Shriner شوند. (از این مطلب می توان نتیجه گرفت که ماسون های طیف Shriner، علاوه بر اعتقاد به قوانین این طیف، به قوانین سایر گروه های ماسونی نیز پایبندند.). 

 همان گونه که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، فراماسون ها الهه های ملل باستان را  بزرگ می دارند. در این راستا، فراماسونر های طیف Shriner همانند اعراب جاهلی عربستان در زمان قبل از بعثت حضرت محمد (ص)، بت هایی همچون  لات  و  عزی و ...  را  مورد  تقدیس  قرار می دهند. اعضای این طیف، در  دعا های خود کلمه ی « الله »  را به کار می برند. زیرا آن ها « الله » را اسم مذکر اللات (نام بت بزرگ زمان جاهلیت)  می دانند و کلمه ی الله را در دعاهای خود به عنوان « الهه ی ماه » استفاده می کنند، نه خدای یکتا.
از دیگر علامت هایی که فراماسونر های این طیف استفاده می کنند، علامت « ماه و ستاره »، و « کلاه عثمانی » است.
علاوه بر این، در نماد های فراماسونر های طیف Shriner، مجسمه ی فرعون نیز به چشم می خورد. (حضور  مجسمه ی  فرعون در نماد طیف  Shriner  نشان می دهد که اعضای این طیف، علاوه بر اعتقاد به الهه های اعراب جاهلی، کماکان به  بقیه ی  نماد ها  و  آداب  و  سنن  ماسونی  پایبندند.  به  نحوی  که  همچون فراماسونر های گروه های ماسونی دیگر، از نماد های مصر باستان نیز  استفاده می نمایند.)

 

 علامت هاي ماسوني طيف Shriner .به علامت هاي«ماه و ستاره», شمشير عربي و کلاه عثماني توجه کنيد. همچنين به مجسمه ي فرعون که جزئ لاينفک تمامي گروه هاي ماسوني است توجه فرماييد.

 

به نظر می رسد فراماسونر های طیف  Shriner  از  این  توطئه ها  برای  بدنام کردن اسلام  استفاده می کنند. برای مثال این حرکت آنان  موجب شده  است  تا  بعضی مسیحیان از موقعیت سو ء استفاده کرده و به اسلام تهمت زده و  اسلام  را  مرتبط  با فراماسونری معرفی کنند؟! برای نمونه در بعضی از سایت های مسیحی گفته شده است که  شاید فراماسونری با اسلام ارتباط داشته باشد، چرا که در طیف Shriner از کلمه ی « الله » و علایم « ماه و ستاره » استفاده  می شود. اما نکته ای که بیش از همه موجب تأسف است، این است که ما مسلمانان هنوز جوابی به این ادعاهای پوچ نداده ایم!؟

 

در توضیح این ساختمان آمده است که طراحی آن بر اساس تاج محل هند است. این ساختمان طراحی شده است که شبیه مسجد به نظر برسد ولی این گونه نیست. این مکانی برای shriners است:
 
         
 
                                                          لژی دیگر در ایالت ویرجینیا
 
                                    
 
                                                  این شاهکار. اسم این معبد مکه است
 
                                               
 
                                                               لژی در لوس آنجلس
 
       
 
   
 
                                           اسم این لژ هم درخور توجه است. مسجد الجبل
   

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,ساعت 17:57 توسط سرباز منتظر | |


Power By: LoxBlog.Com